Tisztelt Lakosság!
Elkészült Kardos község Településképi Arculati Kézikönyve és településképi rendelet-
tervezet -véleményezési dokumentációja
Kardos Község Önkormányzata tájékoztatja partnereit:
a.) a község közigazgatási területén állandó lakhellyel, tartózkodási hellyel, vagy
ingatlantulajdonnal rendelkező természetes személyek,
b) a községben székhellyel, telephellyel rendelkező civil szervezetek,
c) a községben székhellyel, telephellyel rendelkező gazdálkodó szervezetek,
d) a község közigazgatási területén belül működő vallási közösségek,
e) azon érdekképviseleti szervezetek, amelyek működése vagy tevékenysége a község közigazgatási területére kiterjed,
hogy elkészítette a Településképi Arculati kézikönyvet és településképi rendelettervezetet.
A Településképi Arculati Kézikönyv és a rendelet -tervezet ezen hirdetmény mellékletéből letölthető.
Az elkészült dokumentációkról tájékoztatás céljából az Önkormányzat lakossági fórumot szervez, melynek időpontja és helyszíne:
2018. április 11.(szerda) 16.00 óra
Integrált Közösségi Szolgáltató Tér (volt iskola)
5552. Kardos, Árpád u. 16.
A partnerek
- írásban a polgármester részére címezve postai úton (postacím: 5552.Kardos, Gyomai út 24. vagy személyesen a Kondorosi Közös Önkormányzati Hivatal Kardosi Kirendeltségén (továbbiakban:Hivatal) benyújtva,
- elektronikus úton a
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre elküldve, - a lakossági fórumon szóban
véleményt nyilváníthatnak, javaslatot, észrevételt tehetnek a tervezettel kapcsolatban.
Azon partnerek, akik az egyeztetési eljárásról szóló tájékoztatásban megadott határidőn belül észrevételt, véleményt tesznek, automatikusan bekerülnek az adott eljárás partnerlistájába és később értesítést kapnak az eljárás további menetéről.
A megtett észrevételben, véleményben meg kell jelölni az egyeztetési eljárás tárgyát, a személy, vagy szervezet nevét, képviselőjét, postai és elektronikus levélcímét.
A beérkezett véleményeket, javaslatokat a Hivatal kijelölt ügyintézője nyilvántartásba veszi és az iratkezelés általános szabályainak megfelelően megőrzi.
Az észrevételek, javaslatok benyújtási határideje: A lakossági fórumtól számított 8 napon belül, azaz 2018. április 26.
Kardos, 2018.március 19.
Brlás János
polgármester