KÖZÉRDEKŰ KÖZLEMÉNY
Tájékoztatjuk a Lakosságot, hogy 2021. július 26. napjától (hétfő), a közszolgáltató ismételten a megszokott rend szerint – reggel 6 órától – gyűjti be a településen a hulladékot.
Kérjük, hogy a kukákat, minden esetben reggel 6 óráig szíveskedjenek megfelelő állapotban az ingatlan elé kihelyezni.
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Kardoson az augusztus 20-i ünnepre való tekintettel a hulladékszállítás időpontja, az alábbi rend szerint változik:
- augusztus 23-án, hétfői napon szállítják el a cég munkatársai a kommunális (vegyes) hulladékot, augusztus 20. péntek helyett.
Kérjük, hogy a kukákat, minden esetben reggel 6 óráig szíveskedjen megfelelő állapotban az ingatlan elé vagy a gyűjtőpontra kihelyezni!
A közszolgáltatással kapcsolatos részletes információkról, ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Társaságunk, az MVM Démász Áramhálózati Kft. az ön 0400011988 (5552 Kardos, Csabai út 46.) felhasználási helyét ellátó közcélú villamos hálózaton előre tervezett munkálatokat fog végezni, az alábbi időszakokban és területeken. Ezen időszakokban a villamosenergia-szolgáltatás szünetelni fog.
Időszakok:
2021.07.02. 07:30 - 15:30
Területek:
Kardos
Ady Endre utca 3-17,2-10
Csabai út 1-41,6-64
Csabai út, Atia Terra Kft 21
Csabai út, Barex Gazdasági Tanácsadó 1/1
Csabai út, Geomark Kft 1/1
Csabai út, Kardosi Gabonatár KKt. 1/1
Csabai út, Szarvas Coop 54
Hosszú sor 5-35,2-32
Külterület, Készenléti Rendőrség 44 sz _25
Külterület, MOL
Petőfi utca 17-23,2-20
Berendezéseinket az áramszünet ideje alatt is feszültség alatt állónak kell tekinteni! Aggregátor használata kizárólag Társaságunktól előzetesen megkért, írásbeli engedély alapján történhet. Amennyiben saját vagy bérelt aggregátort kíván alkalmazni szíveskedjen az áramszünetet megelőzően legalább 5 nappal elektronikus levélben a
Levele tartalmazza az Ön nevét, telefonos elérhetőségét, továbbá azon felhasználási hely címét és 0400-val kezdődő 10 jegyű azonosítóját, ahol aggregátorozni kíván!
Üdvözlettel:
MVM Démász Áramhálózati Kft.
A járványügyi helyzetre való tekintettel kérjük ügyfeleinket, hogy a személyes ügyintézés helyett az elektronikus formában, postai úton történő ügyintézést részesítsék előnyben!
- Kardos-
- hulladékszállítás –
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.
Ügyfélfogadási idő:
2021. július |
2021. augusztus |
2021. szeptember |
Nap megnevezése |
Időpont |
minden héten |
minden héten |
minden héten |
Hétfő Csütörtök |
7:30-12:00h 7:30-15:00h |
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben:
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási
Nonprofit Zrt.
2021. évi hulladékgyűjtési naptár III. NEGYEDÉV - KARDOS
Tisztelt Ingatlanhasználók!
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Kardoson, a húsvéti ünnepektől függetlenül, a kommunális (vegyes) hulladék gyűjtése a megszokott rend szerint történik.
Kérjük, hogy a kukákat, minden esetben reggel 6 óráig szíveskedjen megfelelő állapotban az ingatlan elé vagy a gyűjtőpontra kihelyezni!
A közszolgáltatással kapcsolatos részletes információkról, ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
Kardosi hulladékszállítás időpontjai (2021. II. negyedév):
Tisztelt Ügyfeleink!
A járványügyi helyzetre való tekintettel kérjük ügyfeleinket, hogy a személyes ügyintézés helyett az elektronikus formában, postai úton történő ügyintézést részesítsék előnyben!
A kardosi hulladékszállítással kapcsolatos ügyfélfogadási rend:
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.
Ügyfélfogadási idő:
2021.január | 2021.febuár | 2021.március | Nap megnevezése | Időpont |
minden héten | minden héten |
minden héten. 2021.03.15-én hétfőn ZÁRVA |
Hétfő Csütörtök |
7:30-12:00h 7:30-15:00h |
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon:+36/66/447-150
E-mail-ben:
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
DAREH BÁZIS
Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
A naptár letölthető itt!
Mit, hova dobjunk?
Tisztelt Kardosi Ingatlanhasználó!
Békés megyében az ingatlanhasználók által kötelezően igénybeveendő hulladékgazdálkodási közszolgáltatást a DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. látja el.
A közszolgáltatásban biztosított házhoz menő hulladékgyűjtés és szállítás 2021 évben tervezett rendjét, naptári formában a 2020. IV. negyedéves hulladékgazdálkodási számla mellékleteként megküldjük. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben a tervezettől eltérünk, előzetesen értesítjük a Tisztelt Ingatlanhasználókat a www.dareh.hu honlapunkon.
A négyzetekben található jelölések, a körzetszámra utalnak. Az egyes települések körzetbeosztásáról (utcalisták) szóló részletes információk a www.dareh.hu oldalon az „Ürítési naptár” hulladék gyűjtése-és szállítása aloldalain találhatóak meg. Kérjük, hulladék fajtánként tekintsék át a körzetek beosztását, mivel azok eltérhetnek. A zöldhulladék gyűjtésére gyűjtőpontokat jelöltünk ki (a házhoz menü gyűjtés mellett), amelyekről részletes információk találhatóak a www.dareh.hu „Ürítési naptár” hulladék gyűjtése-és szállítása aloldalon.
Kérjük, hogy a kukákat rendeltetésszerűen szíveskedjen használni!
- Szelektív hulladék: kiöblített/szennyeződésmentes: PET palack, műanyag flakon (pl. mosószeres, öblítős, stb.), műanyag zacskó, műanyag fólia, fém konzervdoboz, üdítős doboz (pl. tetrapack), üres fémflakon, kartondoboz, újságpapír, irodai papírhulladék.
- Zöldhulladék: lakossági, nem mezőgazdasági tevékenységből származó zöldhulladék (pl. falevél, fű, gally) szállítási naponként legfeljebb kb. 240 liter/ingatlan.
- Kommunális hulladék: minden háztartásban képződő egyéb hulladék, kivéve: gumiabroncs, veszélyes hulladék, elektronikai hulladék.
- Lom hulladék: a háztartásban feleslegessé vált nagydarabos hulladék.
Kérjük, hogy a kukát, minden esetben reggel 6:00 óráig szíveskedjen megfelelő állapotban az ingatlan elé, vagy gyűjtőpontra kihelyezni.
A természetes személy ingatlanhasználó (lakosság) ügyfélszolgálaton benyújtott kérelmére, ingyenesen biztosítunk szelektív kukát és komposztáló edényeket, ill. díj ellenében zsákokat a kommunális többlet hulladékhoz. Védje a környezetet Ön is! Szelektáljon! Komposztáljon!
Tájékoztatjuk, hogy a kardosi lakosságnak lehetőségében áll igénybe venni a közszolgáltatásban üzemeltetett Kondorosi hulladékgyűjtő udvart.
Hulladékgyűjtő udvar címe: 5553 Kondoros, külterület 0237/2. hrsz. – Szénási út
Az igénybevétel részletes feltételeiről, a hulladékgyűjtő udvar nyitva tartási rendjéről és az udvaron leadható hulladékok típusáról és mennyiségéről, honlapunkon, a „Létesítmények/Hulladékgyűjtő udvarok” menüpont alatt nyújtunk tájékoztatást.
A közszolgáltatással kapcsolatos hivatalos és részletes információk (pl. lomtalanítási akció, változás az ürítési naptárban, stb.) minden esetben a www.dareh.hu oldalon találhatóak
Elérhetőségeink:
Központi ügyfélszolgálat címe: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Telefon: +36 66/447-150
E-mail:
(pl.: számlaügyintézés, egyenleglekérdezés, szüneteltetés, adatmódosítás)
Ügyfélfogadási rend: Hétfő és Szerda: 8:00-15:00;
Csütörtök: 7:00-19:00
Kedd és Péntek: ZÁRVA
Helyi ügyfélkapcsolati irodák: https://www.dareh.hu/ „Ügyintézés/Ügyfélszolgálat” menüpont
Együttműködését ezúton is köszönjük!
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
A településfejlesztéssel, településrendezéssel és településkép érvényesítéssel összefüggő partnerségi egyeztetés helyi szabályairól szóló 13/2017.(IX.14.) önkormányzati rendelet (továbbiakban: rendelet) alapján értesítem a rendelet 3. §-a szerinti partnereket, hogy Kardos Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a településkép védelméről szóló 7/2018.(V.17.) önkormányzati rendeletének módosítását elkészítette.
Tájékoztatom az érintetteket, hogy a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről 2020. évi LVIII. törvény 165 §-a alapján jelen veszélyhelyzet idején a rendelet módosításával kapcsolatos lakossági fórum elektronikus úton kerül megtartásra ezen tájékoztatóval (elektronikus útnak minősül az önkormányzat honlapján közzétett részletes szakmai tájékoztató)
Az észrevételeket és javaslatokat a közzétételtől számított tizenöt napon belül lehet megtenni, kizárólag elektronikus úton.
Tájékoztatom a partnereket, hogy a rendelet tervezethez véleményüket, észrevételeiket, javaslatukat
2020. december 15-ig
tehetik meg elektronikus úton a
Kardos, 2020. november 30.
Brlás János
polgármester
- A Dareh Bázis ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJE
- Ünnepi hulladékszállítási rend Kardoson (2020.10.23.)
- A Belügyminisztérium Közfoglalkoztatási és Vízügyi Helyettes Államtitkárságának tájékoztatója a lakossági kutak vízjogi engedélyezési eljárásáról 2020. szeptember
- Lomtalanítás Kardoson - 2020.09.25.
- DAREH tájékoztatás - hulladék szállítás rendje
- DAREH tájékoztatás - 2020. június 2.
- Hirdetmény - Antennatartó torony
- Tájékoztató - DAREH nyitvatartás
- 2020 évi hulladékgyűjtési naptár II. negyedév
- DAREH tájékoztatás - COVID-19