A járványügyi helyzetre való tekintettel kérjük ügyfeleinket, hogy a személyes ügyintézés helyett az elektronikus formában, postai úton történő ügyintézést részesítsék előnyben!
E-mail:
Telefon: 66/447-150
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.
Ügyfélfogadási idő:
2020. október | 2020. november | 2020. december | Nap megnevezése | Időpont |
minden héten | minden héten |
7, 14, 21, 28 3,10,17 |
Hétfő Csütörtök |
7:30-12:00 7:30-15:00 |
A 2020 IV. negyedév hulladékürétési naptár letölthető
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben:
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00, csütörtök: 7:00-19:00)
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
DAREH BÁZIS
Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
Tisztelt Ingatlanhasználók!
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Kardoson az október 23-i ünnepre való tekintettel a kommunális (vegyes) hulladékszállítás időpontja az alábbi rend szerint változik:
- Október 22-én, csütörtökön szállítják el a cég munkatársai a kommunális (vegyes) hulladékot 2020. október 23. péntek helyett.
Kérjük, hogy a kukákat, minden esetben reggel 6 óráig szíveskedjen megfelelő állapotban az ingatlan elé vagy a gyűjtőpontra kihelyezni!
A közszolgáltatással kapcsolatos részletes információkról, ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a hatósági házi karantén alatt álló ingatlanoktól nem szállítjuk el a lomhulladékot, ezért kérjük, hogy ne helyezzék ki!
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy társaságunk Kardoson 2020. szeptember 25-én, pénteken, lomtalanítási napot tart.
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.
Ügyfélfogadási idő:
2020. július | 2020. augusztus | 2020. szeptember | Nap megnevezése | Időpont |
minden héten | minden héten 2020. augusztus 20. ZÁRVA | minden héten | hétfő, csütörtök |
7:30-12:00, 7:30-15:00 |
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben:
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00, csütörtök: 7:00-19:00 )
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
2020 évi hulladékgyűjtési naptár III. negyedév - Kardos
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-ától a központi ügyfélszolgálati irodánkban, és a kihelyezett ügyfélszolgálati pontokban a személyes ügyfélfogadást a korábban megszokott rend szerint biztosítjuk.
Az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/ugyfelszolgalat/
A kardosi hulladék szállítással kapcsolatos ügyfélfogadási rend.
Kérjük, hogy személyes ügyfélfogadás során – az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel – az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
• Az ügyintézés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
• Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha az ügyféltérben egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik.
DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2020. május 18.-tól (hétfő) a megszokott nyitvatartási rend szerint üzemelnek.
(A hulladékudvarok nyitvatartási rendje az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/hulladekgyujto-udvarok/ )
Kérjük, hogy a hulladék beszállítása során – az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel – az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
- A hulladékudvar szolgáltatásainak igénybevétele során az ingatlanhasználó köteles a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
- Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha a hulladékudvarban egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik. Amennyiben az 1,5 méteres távolság nem tartható, a hulladékudvar kezelője jogosult ideiglenesen a hulladékudvar kapuját bezárni, az ingatlanhasználóknak sorra kerülésükig a kapun kívül kell várakozniuk.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. május 25.-től (hétfő) a kijelölt gyűjtőpontokon ismételten elhelyezhető a zöldhulladék a megszokott rend szerint.
DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.
A DAREH Bázis Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt tájékoztatja Ügyfeleit, hogy a koronavírus járvány megelőzése és minimalizálása érdekében
2020. március 17. napjától (kedd)
minden Ügyfélszolgálati irodánkban és Ügyfélkapcsolati pontunkon
határozatlan időre szünetel az ügyfélfogadás!
Kérjük, ügyintézésére az elektronikus vagy telefonos elérhetőségeinket szíveskedjenek választani!
Elérhetőségeink:
Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Tel.: + 36-66/447-150
E-mail:
Honlap: www.dareh.hu
Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ingatlanhasználók!
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy társaságunk Kardos településén, 2020. március 23-án, (hétfőn) lomtalanítási napot tart.
A lomtalanítás alkalmával a háztartásban feleslegessé vált nagyobb darabos hulladékokat (amelyek méreteik miatt nem rakhatók a hulladékgyűjtő-edénybe) gyűjti össze és szállítja el.
Kérjük, hogy a lom kihelyezésénél szíveskedjenek tekintettel lenni arra, hogy a kihelyezett lom mérete akkora legyen, hogy azokat a munkatársaink kézi erővel meg tudják emelni és be tudják helyezni a hulladékgyűjtő járműbe (100 cm x 100 cm x 80 cm).
A lomtalanítás alkalmával az alábbi hulladékok nem kerülnek elszállításra:
Tisztelt Ingatlanhasználók!
Békés megyében az ingatlanhasználók által kötelezően igénybeveendő hulladékgazdálkodási közszolgáltatást a DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. látja el.
FONTOS VÁLTOZÁS!
2020 évben Kardos település esetében a ZÖLDHULLADÉK begyűjtésére februártól HÉTFŐN kerül sor a gyűjtési naptárban meghatározottak szerint.
Január hónapban két alkalommal - január 20. (hétfő) és január 31. (péntek) - kerül sor a fenyőfák begyűjtésére. Januárban egyéb zöldhulladék begyűjtésére nem kerül sor.
Lomtalanítás: március 23. (hétfő)
A közszolgáltatásban biztosított házhoz menő hulladékgyűjtés és szállítás 2020 évben tervezett rendjét (kommunális-vegyes gyűjtési napok, szelektív, zöld gyűjtési napok, lomtalanítás időpontjai), naptári formában a települési Önkormányzatok számára megküldtük valamint a www.dareh.hu oldalon is elérhetőek.
Az Ingatlanhasználók a 2020 évi hulladékgyűjtési naptárat a 2019. IV. negyedévi számlával együtt kapják kézhez.
A hulladékszállítással kapcsolatos részletes információk a www.dareh.hu oldalon érhetőek el.
Együttműködését ezúton is köszönjük!
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
- 2020 évi hulladékgyűjtési naptár
- DAREH Hulladékgazdálkodási ZRT ügyfélfogadás rendje 2020 I. negyedév
- Meghívó - 2019.10.24.
- Kardos települési választás eredményei
- Lomtalanítás Kardoson
- Változik a hulladékszállítás időpontja a november 1. munkaszüneti nap miatt Kardoson
- III. negyedévi hulladékszállítási rend - illetve ügyfélfogadási rend
- Ünnepi hulladékszállítási rend és lomtalanítás Kardoson
- Meghívó - közmeghallgatás
- Lomtalanítás 2019