Hirdetmény - Orvosi rendelő kialakítása

A Kbt. 115. § (7) bekezdése szerint közzéteszem aTOP-4.1.1-15-BS1-2016-00036 kódszámú, „Orvosi rendelő kialakítása funkcióját vesztett önkormányzati épületben Kardos településen” című nyertes pályázat kapcsán kivitelezési feladatok elvégzésére megindított közbeszerzési eljárás ajánlattételi felhívását és közbeszerzési dokumentumokat:

 

HIRDETMÉNY - Településképi arculati kézikönyv és településképi rendelet- tervezetről

Tisztelt Lakosság!

Elkészült Kardos község Településképi Arculati Kézikönyve és településképi rendelet-
tervezet -véleményezési dokumentációja

Kardos Község Önkormányzata tájékoztatja partnereit:
a.) a község közigazgatási területén állandó lakhellyel, tartózkodási hellyel, vagy
ingatlantulajdonnal rendelkező természetes személyek,
b) a községben székhellyel, telephellyel rendelkező civil szervezetek,
c) a községben székhellyel, telephellyel rendelkező gazdálkodó szervezetek,
d) a község közigazgatási területén belül működő vallási közösségek,
e) azon érdekképviseleti szervezetek, amelyek működése vagy tevékenysége a község közigazgatási területére kiterjed,
hogy elkészítette a Településképi Arculati kézikönyvet és településképi rendelettervezetet.

A Településképi Arculati Kézikönyv és a rendelet -tervezet ezen hirdetmény mellékletéből letölthető.

Az elkészült dokumentációkról tájékoztatás céljából az Önkormányzat lakossági fórumot szervez, melynek időpontja és helyszíne:

2018. április 11.(szerda) 16.00 óra
Integrált Közösségi Szolgáltató Tér (volt iskola)

5552. Kardos, Árpád u. 16.

A partnerek

  • írásban a polgármester részére címezve postai úton (postacím: 5552.Kardos, Gyomai út 24. vagy személyesen a Kondorosi Közös Önkormányzati Hivatal Kardosi Kirendeltségén (továbbiakban:Hivatal) benyújtva,
  • elektronikus úton a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre elküldve,
  • a lakossági fórumon szóban

véleményt nyilváníthatnak, javaslatot, észrevételt tehetnek a tervezettel kapcsolatban.
Azon partnerek, akik az egyeztetési eljárásról szóló tájékoztatásban megadott határidőn belül észrevételt, véleményt tesznek, automatikusan bekerülnek az adott eljárás partnerlistájába és később értesítést kapnak az eljárás további menetéről.

A megtett észrevételben, véleményben meg kell jelölni az egyeztetési eljárás tárgyát, a személy, vagy szervezet nevét, képviselőjét, postai és elektronikus levélcímét.
A beérkezett véleményeket, javaslatokat a Hivatal kijelölt ügyintézője nyilvántartásba veszi és az iratkezelés általános szabályainak megfelelően megőrzi.

Az észrevételek, javaslatok benyújtási határideje: A lakossági fórumtól számított 8 napon belül, azaz 2018. április 26.

Kardos, 2018.március 19.

Brlás János
polgármester

 

HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KÖZSZOLGÁLTATÁSI DÍJ HÁTRALÉKOK BESZEDÉSE

Tisztelt Lakosság!

A Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj hátralékok beszedésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatta önkormányzatunkat:

 „Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. a hulladékszállítási közszolgáltatási díjhátralékok beszedése és kezelése érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le, amelynek eredményeként 2018. január 1. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot [Konzorcium vezetője: Díjbeszedő Holding Zrt. (1117 Budapest, Budafoki út 107-109), konzorcium tagja: PEPP AND CARS Kft. (4233 Balkány, Kállói út 2. A. ép)] bízta meg, a díjhátralékok beszedésével összefüggő egyes feladatok ellátásával.

 A megállapodás értelmében, az NHKV Zrt. által biztosított adatbázis alapján az ingatlanhasználót személyesen felkereső díjbeszedő fog kísérletet tenni az esetleges díjhátralékok beszedése érdekében.

A konzorciumi partnerek személyes beszedést végző munkatársai minden esetben fényképes igazolvánnyal igazolják kilétüket, a személyes felkeresés során a kiegyenlítetlen számlával mindenben megegyező „Beszedési értesítő” alapján jogosultak készpénzben, kizárólag a tartozás teljes összegének átvételére.

A konzorcium alvállalkozója az Önök településén:

BBK Hungary Kft.,

Székhely: 6724 Szeged, Ősz utca 42. A. ép.,
Adószám:
11393016-2-06,
Kapcsolattartó: Beslity Ákos, 
Telefon:
+36-30-935-5098,
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. „

Amennyiben kérdésük, észrevételük, panaszuk van a díjhátralék beszedéssel kapcsolatban a fenti alvállalkozót keressék.

 

Járdafelújítás Kardoson

Tisztelt Lakók!

Örömmel értesítem Önöket, hogy 2017. évi központi költségvetéséről szóló 2016. évi XC. törvény (továbbiakban: költségvetési törvény) 3. melléklet II. 2. pont c) pont szerinti pályázati felhívásra „Járdafelújítás Kardos belterületén” címmel Kardos Község Önkormányzata sikeresen pályázott.

A kivitelezési munkálatokat a HUNÚT Kft. végzi.

A rekonstrukció a község legkritikusabb állapotban lévő járdaszakaszait érinti.

A pályázat során a település belterületén a következő munkálatok fognak megvalósulni: Járdabontás, földkiemelés, tükörkészítés, talajjavító réteg készítése, tömörítés, betonozás és padkarendezés.

A járdafelújítási munkálatokat Kardos község teljes belterületén várhatóan 2017. augusztus 29-től 2017.november 30-ig végzik.

Tisztelettel kérjük az érintett ingatlanok tulajdonosait, hogy a felújított járdaszakaszokat a betonozást követő 28 napig ne vegyék használatba, károkozás esetén a károkozó teljes felelősséggel tartozik.

A munkálatok során előfordulhat a közlekedés ideiglenes korlátozása, melyhez szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

Kardos, 2017. augusztus 29.

Köszönettel:

Brlás János
polgármester