A településfejlesztéssel, településrendezéssel és településkép érvényesítéssel összefüggő partnerségi egyeztetés helyi szabályairól szóló 13/2017.(IX.14.) önkormányzati rendelet (továbbiakban: rendelet) alapján értesítem a rendelet 3. §-a szerinti partnereket, hogy Kardos Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a településkép védelméről szóló 7/2018.(V.17.) önkormányzati rendeletének módosítását elkészítette.
Tájékoztatom az érintetteket, hogy a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről 2020. évi LVIII. törvény 165 §-a alapján jelen veszélyhelyzet idején a rendelet módosításával kapcsolatos lakossági fórum elektronikus úton kerül megtartásra ezen tájékoztatóval (elektronikus útnak minősül az önkormányzat honlapján közzétett részletes szakmai tájékoztató)
Az észrevételeket és javaslatokat a közzétételtől számított tizenöt napon belül lehet megtenni, kizárólag elektronikus úton.
Tájékoztatom a partnereket, hogy a rendelet tervezethez véleményüket, észrevételeiket, javaslatukat
2020. december 15-ig
tehetik meg elektronikus úton a
Kardos, 2020. november 30.
Brlás János
polgármester
A járványügyi helyzetre való tekintettel kérjük ügyfeleinket, hogy a személyes ügyintézés helyett az elektronikus formában, postai úton történő ügyintézést részesítsék előnyben!
E-mail:
Telefon: 66/447-150
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.
Ügyfélfogadási idő:
2020. október | 2020. november | 2020. december | Nap megnevezése | Időpont |
minden héten | minden héten |
7, 14, 21, 28 3,10,17 |
Hétfő Csütörtök |
7:30-12:00 7:30-15:00 |
A 2020 IV. negyedév hulladékürétési naptár letölthető
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben:
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00, csütörtök: 7:00-19:00)
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
DAREH BÁZIS
Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
Tisztelt Ingatlanhasználók!
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Kardoson az október 23-i ünnepre való tekintettel a kommunális (vegyes) hulladékszállítás időpontja az alábbi rend szerint változik:
- Október 22-én, csütörtökön szállítják el a cég munkatársai a kommunális (vegyes) hulladékot 2020. október 23. péntek helyett.
Kérjük, hogy a kukákat, minden esetben reggel 6 óráig szíveskedjen megfelelő állapotban az ingatlan elé vagy a gyűjtőpontra kihelyezni!
A közszolgáltatással kapcsolatos részletes információkról, ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a hatósági házi karantén alatt álló ingatlanoktól nem szállítjuk el a lomhulladékot, ezért kérjük, hogy ne helyezzék ki!
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy társaságunk Kardoson 2020. szeptember 25-én, pénteken, lomtalanítási napot tart.
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.
Ügyfélfogadási idő:
2020. július | 2020. augusztus | 2020. szeptember | Nap megnevezése | Időpont |
minden héten | minden héten 2020. augusztus 20. ZÁRVA | minden héten | hétfő, csütörtök |
7:30-12:00, 7:30-15:00 |
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben:
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00, csütörtök: 7:00-19:00 )
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
2020 évi hulladékgyűjtési naptár III. negyedév - Kardos
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-ától a központi ügyfélszolgálati irodánkban, és a kihelyezett ügyfélszolgálati pontokban a személyes ügyfélfogadást a korábban megszokott rend szerint biztosítjuk.
Az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/ugyfelszolgalat/
A kardosi hulladék szállítással kapcsolatos ügyfélfogadási rend.
Kérjük, hogy személyes ügyfélfogadás során – az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel – az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
• Az ügyintézés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
• Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha az ügyféltérben egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik.
DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2020. május 18.-tól (hétfő) a megszokott nyitvatartási rend szerint üzemelnek.
(A hulladékudvarok nyitvatartási rendje az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/hulladekgyujto-udvarok/ )
Kérjük, hogy a hulladék beszállítása során – az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel – az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
- A hulladékudvar szolgáltatásainak igénybevétele során az ingatlanhasználó köteles a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
- Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha a hulladékudvarban egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik. Amennyiben az 1,5 méteres távolság nem tartható, a hulladékudvar kezelője jogosult ideiglenesen a hulladékudvar kapuját bezárni, az ingatlanhasználóknak sorra kerülésükig a kapun kívül kell várakozniuk.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. május 25.-től (hétfő) a kijelölt gyűjtőpontokon ismételten elhelyezhető a zöldhulladék a megszokott rend szerint.
DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.
A DAREH Bázis Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt tájékoztatja Ügyfeleit, hogy a koronavírus járvány megelőzése és minimalizálása érdekében
2020. március 17. napjától (kedd)
minden Ügyfélszolgálati irodánkban és Ügyfélkapcsolati pontunkon
határozatlan időre szünetel az ügyfélfogadás!
Kérjük, ügyintézésére az elektronikus vagy telefonos elérhetőségeinket szíveskedjenek választani!
Elérhetőségeink:
Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Tel.: + 36-66/447-150
E-mail:
Honlap: www.dareh.hu
Megértésüket köszönjük!
- Lomtalanítás Kardoson - 2020. március 23. (hétfő)
- Tájékoztató a zöldhulladék begyűjtési időpontjában történt változásról
- 2020 januári, februári, márciusi hulladékgyűjtési naptár - KARDOS
- 2020 évi hulladékgyűjtési naptár
- DAREH Hulladékgazdálkodási ZRT ügyfélfogadás rendje 2020 I. negyedév
- Meghívó - 2019.10.24.
- Kardos települési választás eredményei
- Lomtalanítás Kardoson
- Változik a hulladékszállítás időpontja a november 1. munkaszüneti nap miatt Kardoson
- III. negyedévi hulladékszállítási rend - illetve ügyfélfogadási rend